Friday, February 20, 2009

Kaki Ku dan Cloxacilline dan Fucidin Acid Cream

More posting for this morning..
Berbalik kepada kisah kaki ku yg rabak dek kerana sliding door yang telah merah dan mbengkak gara2 tlebih berjalan semlm..

Petang tadi sebelum ke the curve aku n makngah and adik ku stopped by the drug shop near sunway damansara..

bought both fucidin acid cream and cloxacilline antibiotics that my doc told me to get.

waaaa..banyak nya ubat dia suruh makan to complete my whole antibiotics course..

SO aku pun iya kan je la..

sebenarnya my doc suruh beli cloxacilline 500mg untuk 3days complete course 3times a day..

Patutnya dalam 9biji/capsule je..

tengok2 pharmacist to bagi banyak beno..

rupa nya its 250mg..

and she advised me to make a 5days complete course..

ok laa


shud be more convincing kan..
so i ended with 40 caps of cloxacilline 250mg instead of 9caps of cloxacilline 500mg.

daily dosage pon bertukar dr 1500mg ke 2000mg.


ok la..
hopefully i dun get serious infection and it will make my wounds heal faster..



AKU MASIH TIDAK MENGANTUK..
WHY??

3.47am

No comments: